مصاحبه آرشیو خبر ها
پل اسکولز، از توجه ویژه به یووه، تا نادیده گرفتن پوگبا و زلاتان!

پل اسکولز، از توجه ویژه به یووه، تا نادیده گرفتن پوگبا و زلاتان!

پل اسکولز، اسطوره ی سال های نه چندان دور تیم منچستر یونایتد، در مراسم رونمایی از کتاب خود، طی مصاحبه با گاردین، به اشتباه مردم انگلیس در مورد مسابقات سری آ پرداخته و کیفیت تیم یوونتوس را به همگان خاطر نشان کرده است.

 

مردم سری آ را لیگ بدی می نامند اما بعید می دانم حتی مسابقات سری آ را به تماشا نشسته باشند! مردم این لیگ را خسته کننده می دانند اما هرگز اینگونه نیست! یوونتوس می تواند هر تیمی از لیگ جزیره را شکست دهد... آنها به منچسر آمدند و به راحتی منچسترسیتی را شکست دادند! با این حال باز هم ما فکر می کنیم که لیگ ایتالیا خوب نیست و تیم ها در این لیگ تنها به دفاع کردن فکر می کنند. این تفکر به هیچ عنوان درست نیست.

 

اسکولز ادامه داد:

 

واقعا به بهبود کیفیت لیگ برتر نیاز داریم. ما به جز آگوئرو، دی بروین و داوید سیلوا، بازیکنان آن چنان مطرح دیگری نداریم! مطرح ترین بازیکنان در دیگر کشورها توپ می زنند؛ در اسپانیا، در بایرمونیخ و یوونتوس.

 

نکته ی جالبی که در صحبت های اسکولز وجود دارد، عدم توجه او به بازیکنانی چون پوگبا است! این اسطوره، پوگبا، زلاتان و بسیاری دیگر را در میان بازیکنان برتر جهان جای نداده است و قطعا بازیکنان یوونتوس را در سطح بالاتری نسبت به اینها فرض می کند...

 

در قسمت دیگری از این مصاحبه اسکولز به 10 سال قبل اشاره می کند، و تنها از دو تیم به عنوان قوی ترین تیم های اروپا نام می برد، رئال مادرید و یوونتوس...

 

ده سال قبل به غیر از رئال مادرید که تیمی خاص، و البته یوونتوس که تیمی خوب بود، تیم‌هایی مثل بایرن‌مونیخ آن چنان مطرح نبودند. سو تفاهم نشود، قصد بی احترامی به این تیم ها را ندارم اما حداقل فکر می کنم آنها هم سطح تیم های انگلیسی بودند.

 

البته طرفداران یوونتوس و رئال همگی می دانند که در رقابت های اروپایی، در بیست سال گذشته، فارغ از جایگاه نهایی هر تیم، در تقابل های رو در روی این دو تیم، یوونتوس سرسخت ترین رقیب رئال مادرید بوده است و موفق تر از این تیم ظاهر شده است. تا جایی که در 4 تقابل این دو تیم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا، به جز فینال 97/98، یوونتوس موفق به حذف رئال از رقابت ها شده است.

 

زنده باد یوونتوس...


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: